Reklamacije i povrati

SVE I SVAŠTA – vl. Iva Širanović

Kupnja putem interneta omogućuje sigurno i jednostavno naručivanje iz udobnosti vlastitog doma, a mi želimo osigurati i jednostavan postupak povrata, uz poštivanje važećih zakonskih propisa.

Ova pravila odnose se na kupnje izvršene putem naše internetske trgovine.


Povrat proizvoda – fizičke osobe (potrošači)


1. PRAVO NA POVRAT U ROKU OD 14 DANA

Potrošač ima pravo, bez navođenja razloga, raskinuti ugovor sklopljen na daljinu u roku od 14 dana od dana primitka robe. Za ostvarenje prava na povrat, potrebno je poslati obavijest putem e-maila ili pisanog obrasca.

 

2. NAČIN POVRATA

Kupac je nakon podnošenja zahtjeva za povrat dužan vratiti robu u roku od 14 dana. Trošak povrata snosi kupac, osim ako nije drugačije dogovoreno.

Kupac može robu osobno donijeti u poslovnicu, uz prethodnu najavu i dogovor putem e-maila.

Povrat novca bit će izvršen isključivo na račun kupca u roku od 14 dana nakon primitka vraćene robe.

 

3. UVJETI POVRATA

Proizvod mora biti:

  • nekorišten, osim u mjeri nužnoj za ispitivanje funkcionalnosti,
  • neoštećen,
  • ako je moguće, u originalnom pakiranju, s pripadajućim dijelovima i dokumentacijom.

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. (Zakon o zaštiti potrošača, čl. 79.)

U slučaju vidljivih oštećenja proizvoda ili ambalaže koja prelaze razinu nužnu za ispitivanje proizvoda, zadržavamo pravo umanjenja iznosa povrata proporcionalno utvrđenom umanjenju vrijednosti robe.


❌ Bez prava na povrat:

  • Artikli po narudžbi (npr. personalizirani topperi, jestive slike)
  • Artikli s rokom trajanja (npr. jestive dekoracije)
  • Artikli kupljeni na sniženju (osim ako nisu isporučeni oštećeni ili neispravni)


4. POVRAT NOVCA

Povrat novca izvršit će se u roku od 14 dana od zaprimanja obavijesti o raskidu ugovora, ali može biti odgođen dok roba ne bude vraćena ili dok kupac ne dostavi dokaz o povratu.

 

5. REKLAMACIJE

Što nije predmet reklamacije:

  • Oštećenja nastala nestručnošću ili nepravilnim rukovanjem
  • Oštećenja nastala u transportu koji nije organiziran putem dostavne službe trgovca
  • Manje razlike u izgledu proizvoda u odnosu na fotografije na webu

 

U slučaju problema s isporukom:

Ako proizvod nije dostupan (nije na zalihi ili ga nije moguće nabaviti), kupac će biti obaviješten i može:

  • otkazati narudžbu (u tom slučaju novac se vraća u roku od 14 dana)
  • promijeniti narudžbu
  • prihvatiti novi rok isporuke

 

Zamjena proizvoda:

U slučaju zamjene proizvoda za drugi, kupac snosi trošak dostave u oba smjera.

Kupac može:

  • samostalno organizirati povrat i dostavu zamjenskog proizvoda
  • ili prepustiti nama organizaciju dostave, u kojem slučaju trošak zamjene iznosi 8,00 EUR i uključuje dostavu putem naše dostavne službe.


Jamstvo:

Jamstvo na originalnost pojedinih proizvoda određuju njihovi proizvođači ili autori te se prosljeđuje krajnjem kupcu.

 

6. POSTUPAK RJEŠAVANJA REKLAMACIJE I ROK

Sve reklamacije proizvoda i usluga moguće je dostaviti putem e-maila na:

📩 reklamacije@sveisvasta.hr

 

Postupak:

  1. Pošaljite opis problema i fotografiju proizvoda (ako je moguće).
  2. Uključite broj narudžbe i svoje podatke.
  3. Naš tim će odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

 

Rok za rješavanje reklamacije:

Najkasnije 15 dana od zaprimanja potpune reklamacije, u skladu s čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača.


Povrat proizvoda – pravne osobe


Pravne osobe (tvrtke, obrti, udruge) nemaju pravo na jednostrani raskid ugovora sukladno Zakonu o zaštiti potrošača. Kupnja u ime pravne osobe smatra se poslovnim odnosom, na koji se ne primjenjuju prava potrošača predviđena za fizičke osobe.

 

Mogući povrat proizvoda za pravne osobe bit će razmotren isključivo na temelju pojedinačnog zahtjeva i ovisi o prirodi narudžbe i uvjetima proizvoda. Zadržavamo pravo odbiti povrat ili odobriti djelomični povrat.


Povrat proizvoda od strane pravne osobe moguć je samo pod sljedećim uvjetima:

  • Kupac snosi trošak povrata robe, uključujući sve povezane troškove dostave.
  • Povrat nije moguć za artikle koji su naručeni po posebnom zahtjevu kupca (personalizirani proizvodi, proizvodi izrađeni ili naručeni prema posebnim specifikacijama).
  • Povrat nije moguć za narudžbe koje sadrže više od 5 komada istog artikla, osim ako nije drugačije dogovoreno prije zaključivanja narudžbe.


Reklamacije – pravne osobe


U slučaju oštećenja proizvoda, neispravnosti ili isporuke robe koja ne odgovara narudžbi, primjenjuju se pravila o odgovornosti za materijalne nedostatke sukladno Zakonu o obveznim odnosima.


Kupac je dužan:

  • Pregledati robu odmah po primitku.
  • Prijaviti eventualne nedostatke najkasnije u roku od 2 dana od dana preuzimanja robe.

Reklamacije zaprimljene nakon isteka roka od 2 dana neće biti razmatrane, osim u slučaju kada nedostatak nije bilo moguće uočiti redovnim pregledom pri primitku robe.

Sve reklamacije potrebno je podnijeti pisanim putem, uz priloženi račun i svu relevantnu dokumentaciju.


Napomena

U svim poslovnim odnosima s pravnim osobama pridržavamo se važećih propisa Republike Hrvatske i pravila poslovanja definiranih ovim uvjetima.


Za sve dodatne informacije, dogovor o povratu robe ili prijavu reklamacije, molimo kontaktirajte nas putem maila:

📧 reklamacije@sveisvasta.hr


🕒 Reklamacije i povrati posljednji put ažurirano: 05.05.2025.

Molimo učitajte ponovno stranicu Učitaj